Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw


Problemy wzrostu konkurencyjności przedsiębiorstw

Oprawa miękka
Liczba stron: 226
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
49,00 38,27

Do koszyka
oszczędzasz: 10,73

Zamówienie wyślemy 2017-08-22

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
85,90 58,57
Do koszyka
oszczędzasz: 27,33
+ =
Cena pakietu:
83,90 57,47
Do koszyka
oszczędzasz: 26,43
+ + =
Cena pakietu:
120,80 75,61
Do koszyka
oszczędzasz: 45,19
1/3

 

Publikacja jest efektem najnowszych badań z zakresu konkurencyjności przedsiębiorstw. Porusza szeroki zakres zagadnień od uwarunkowań międzynarodowych konkurencyjności przez konkurencyjność rożnych modeli biznesu po wpływ czynników finansowych, zwłaszcza w kontekście wykorzystania funduszy venture capital. Przedstawione zagadnienia dotyczą wielu sektorów, m.in.: przedsiębiorczości społecznej, ekoinnowacyjnych i kreatywnych. Różnorodność tematyczna oraz odniesienie się nie tylko do konkurencyjności, ale też przedsiębiorczości i zarządzania sprawia, że jest to publikacja przydatna nie tylko dla pracowników naukowych, ale też praktyków biznesu.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...