Media i komunikowanie masowe Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu


Tomasz Goban-Klas

Media i komunikowanie masowe Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Oprawa miękka
Liczba stron: 340
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
54,00 41,41

Do koszyka
oszczędzasz: 12,59

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
88,90 62,35
Do koszyka
oszczędzasz: 26,55
+ =
Cena pakietu:
103,90 68,86
Do koszyka
oszczędzasz: 35,04
+ =
Cena pakietu:
98,90 66,11
Do koszyka
oszczędzasz: 32,79
1/3

 

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!

Książka:

syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach;
przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.

Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...