Media i komunikowanie masowe Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu


Tomasz Goban-Klas

Media i komunikowanie masowe Teorie i analizy prasy, radia, telewizji i Internetu

Oprawa miękka
Liczba stron: 340
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
54,00 42,17

Do koszyka
oszczędzasz: 11,83

Zamówienie wyślemy 2017-08-22

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
88,90 63,11
Do koszyka
oszczędzasz: 25,79
+ =
Cena pakietu:
103,90 69,62
Do koszyka
oszczędzasz: 34,28
+ =
Cena pakietu:
98,90 66,87
Do koszyka
oszczędzasz: 32,03
1/3

 

Najpopularniejszy polski podręcznik z dziedziny medioznawstwa i komunikacji masowej!

Książka:

syntetyczna i aktualna - niezbędna w pracy i na studiach;
przedstawia rzeczywisty stan wiedzy o środkach masowego komunikowania oraz ukazuje ich siłę i oddziaływanie społeczne;
w obecnym wydaniu prezentuje całkowicie nowy - uzupełniający rozważania na temat mediów - rozdział Ku społeczeństwu medialnemu oraz bibliografię najnowszych prac w języku polskim.

Pozycja polecana studentom nauk politycznych, dziennikarstwa, bibliotekoznawstwa, socjologii, psychologii, filmoznawstwa, kulturoznawstwa i europeistyki, a także praktykom - dziennikarzom, badaczom mediów, badaczom opinii publicznej, specjalistom od public relations i menedżerom medialnym.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...