Wielu menedżerów próbuje wdrożyć w swoich przedsiębiorstwach metodologię pomiaru zwrotu z inwestycji (return on investment - ROI) w programy szkoleniowe. Sama znajomość tej metodologii nie gwarantuje jednak, że firma z sukcesem wprowadzi ją we wszystkich działach i na wszystkich stanowiskach. Potrzebne są do tego określone techniki i narzędzia. W książce przedstawiono najważniejsze informacje o metodologii ROI oraz sposoby rozwiązywania problemów i pokonywania barier związanych z wdrażaniem tego procesu.
Szczegółowo omówiono między innymi:
- sposoby oceny gotowości firmy do wdrożenia modelu ROI,
- strategie i narzędzia, które należy zastosować,
- najważniejsze etapy i obszary wdrażania modelu ROI,
- czynniki ułatwiające lub utrudniające jego wprowadzenie,
- strategie tworzenia systemów oceny w firmie,
- sposoby reagowania na osłabienie efektów pierwszych pomiarów rentowności inwestycji.
Dołączona do książki płyta CD zawiera kilkadziesiąt narzędzi, instrumentów i szablonów, które ułatwią pracę osobom i zespołom odpowiedzialnym za wdrażanie modelu ROI. Można na niej znaleźć obszerną analizę przypadku z odniesieniami do każdego rozdziału podręcznika, ilustrującą podstawy i sposoby podejmowania decyzji, a także szablony ułatwiające gromadzenie danych, plan analizy ROI, plan działania oraz arkusz kalkulacji kosztów.
Wolters Kluwer
Zwrot z inwestycji w szkolenia i rozwój pracowników Praktyczny podręcznik wdrażania modelu ROI Burkett Holly, Phillips Jack J., Pulliam Phillips Patricia, Stone Drew Ron
Oprawa miękka |
Wydanie: drugie |
ISBN: 978-83-264-8263-2 |
EAN: 9788326482632 |
Liczba stron: 432 |
Format: 165x235mm |
Cena detaliczna: 89,00 zł |
89,00 zł
Produkt niedostępny
89,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem