Teaching culture in the FL senior high school classroom Coursebook evaluation and teacher's and learners' views


Marek Derenowski

Teaching culture in the FL senior high school classroom Coursebook evaluation and teacher's and learners' views

Oprawa miękka
Liczba stron: 206
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe UAM
22,00 17,28

Do koszyka
oszczędzasz: 4,72

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-05

Koszt dostawy + więcej

Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Część I i II
+ =
Cena pakietu:
66,90 41,98
Do koszyka
oszczędzasz: 24,92

 

W książce podjęto próbę zdefiniowania miejsca kultury języka angielskiego w klasie językowej oraz opisano proces nauczania kultury w kontekście szkoły ponadgimnazjalnej. Pierwsze dwa rozdziały zawierają informacje na temat pojęcia kultury, jej postrzegania w różnych naukach społecznych oraz edukacji interkulturowej, a także wybranych narzędzi i technik do rozwijania kompetencji interkulturowej uczniów. Ostatni rozdział przedstawia trzy badania empiryczne mające na celu uzyskanie wiarygodnych danych na temat wykorzystania elementów kulturowych w nauczaniu języka angielskiego, a także na temat procesu rozwijania kompetencji interkulturowej uczniów. Monografia jest efektem doświadczeń i przemyśleń autora, a także jego rozmów i obserwacji codziennej pracy nauczycieli, którzy często zaniedbują nauczanie kultury, przekonani, że w klasie językowej jest miejsce tylko na jedno: nauczanie kultury albo sprawności językowych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...