Kultura organizacyjna Diagnoza i zmiana Model wartości konkurujących


Cameron Kim Quinn Robert

Kultura organizacyjna Diagnoza i zmiana Model wartości konkurujących

Oprawa twarda
Liczba stron: 208
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
89,00 68,25

Do koszyka
oszczędzasz: 20,75

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-03-28

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
125,90 88,55
Do koszyka
oszczędzasz: 37,35
+ =
Cena pakietu:
123,90 87,45
Do koszyka
oszczędzasz: 36,45
+ + =
Cena pakietu:
160,80 105,59
Do koszyka
oszczędzasz: 55,21
1/3

 

Nowe, zmienione wydanie bestsellerowej książki zawiera opis zweryfikowanej, wielokrotnie sprawdzonej metody przeprowadzenia wnikliwej analizy kultury organizacji i jej zmiany w pożądanym kierunku. Teoretyczną podstawą tej metody jest tzw. model wartości konkurujących, będący prawdopodobnie najczęściej na świecie wykorzystywanym modelem do oceny kultury, niezwykle przydatnym przy inicjowaniu programu znaczących udoskonaleń umiejętności kierowniczych i przywódczych.

Pomyślana jako poradnik, książka przedstawia skuteczne narzędzia, z których mogą korzystać liderzy i menedżerowie, by określić kulturę kierowanych przez siebie jednostek i przeprowadzić jej zmianę. Znajduje się tu też kwestionariusz do oceny umiejętności kierowniczych, pomagający efektywnie wspierać zmianę kultury firmy.

Szczegółowo omówiono:
- znaczenie uwzględnienia kultury przy wprowadzaniu wszelkich programów poprawy efektywności,
- proces identyfikacji typu kultury obecnej i pożądanej,
- sporządzanie wykresów profili kultury w celu określenia obszarów, w których konieczne są zmiany,
- etapy opracowywania i wdrażania programu zmiany kultury organizacyjnej,
- dostosowywanie zestawu indywidualnych umiejętności kierowniczych do potrzeborganizacji - program rozwoju osobistego,
- sposoby inicjowania pożądanych zmian kultury.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.
Wygraj książkę.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...