Na stronach niniejszej publikacji czytelnik znajdzie treści dotyczące istotnych i aktualnych zagadnień związanych z marketingiem i społeczną odpowiedzialnością biznesu.
Autorzy badają te obszary przyjmując różne punkty widzenia i analizując je w różnych kontekstach oraz wymiarach.
Prezentowane refleksje naukowe są wyrazem różnorodności współczesnej gospodarki, a także złożoności problemów, które naukowcy starają się poprzez prace badawcze i konceptualne zbadać.
CeDeWu
Przedsiębiorstwa i ich interesariusze Relacje marketingowe i CSR
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-755-6785-4 |
EAN: 9788375567854 |
Liczba stron: 188 |
Format: 165x235mm |
Cena detaliczna: 48,00 zł |
48,00 zł
Produkt niedostępny
48,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem