Marka na cztery sposoby - Jacek Pogorzelski | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-264-9363-8
EAN: 9788326493638
Liczba stron: 248
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 59,00 zł

59,00 zł

Produkt niedostępny

59,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Marki są nie tylko przydatnym narzędziem zarządczym, lecz także subtelnym procesem dialogu między ich właścicielem a odbiorcą. Zachęcając do zakupu, tworzą też ideologie, wspierają określony styl życia i zmieniają kulturę ich użytkowników.
Autor książki prezentuje zupełnie nowe, rewolucyjne ujęcie marki, zgodnie z którym nie ma jednego, uniwersalnego sposobu na wykreowanie marki. Przedstawia cztery takie sposoby dające w efekcie cztery zupełnie różne w swojej charakterystyce typy marek:
• opartą na percepcji odbiorcy,
• opartą na reakcji emocjonalnej,
• opartą na więzi społecznej,
• opartą na idei kulturowej.
Książka zawiera najnowsze wyniki badań naukowych i wiele praktycznych przykładów kreowania marki. Jest przeznaczona dla dyrektorów marketingu, menedżerów, specjalistów ds. komunikacji marketingowej, pracowników agencji reklamowych i PR, właścicieli firm kreujących marki własne, przedsiębiorców eksportujących własne marki na rynki zagraniczne, a także pracowników naukowych zajmujących się tematyką zarządzania marką i studentów kierunków ekonomicznych.

Inni klienci sprawdzali również

29,90 zł 29,90 zł - najniższa cena 29,90 zł - cena detaliczna

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

Książę Mafii
 - Mathie Rocks | mała okładka
-32 %

Książę Mafii

Mathie Rocks

7.5 / 10 (209 ocen)

30,59 zł 7,00 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Znak czterech - Arthur Conan Doyle | mała okładka
-28 %

Znak czterech

Arthur Conan Doyle

7.2 / 10 (5116 ocen)

28,87 zł 27,53 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Otwórz oczy - Nika Kardasz | mała okładka
-40 %

Otwórz oczy

Nika Kardasz

7.9 / 10 (40 ocen)

25,56 zł 24,45 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Historia warszawskich hoteli. Tom 1
 - Piotr Wierzbicki | mała okładka
-43 %

Historia warszawskich hoteli. Tom 1

Piotr Wierzbicki

8.0 / 10 (1 ocena)

33,99 zł 35,82 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

Widzew. Reaktywacja
 - Bartłomiej Stańdo | mała okładka
-34 %

Widzew. Reaktywacja

Bartłomiej Stańdo

8.0 / 10 (25 ocen)

39,39 zł 39,94 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

27,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

29,63 zł 22,68 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Wysyłka przed premierą!

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta - Gorączka Anna | mała okładka

Gamification Jak wygrać zaangażowanie respondenta

Gorączka Anna

7.3 / 10 (3 oceny)

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 64,00 zł - cena detaliczna

Branding Krótkie Wprowadzenie 29 - Robert Jones | mała okładka
-22 %

Branding Krótkie Wprowadzenie 29

Robert Jones

7.1 / 10 (8 ocen)

27,09 zł 25,81 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

37,19 zł 37,19 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

41,14 zł 41,14 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem