Strategia korporacji to pierwsza na polskim rynku publikacja prezentująca problematykę budowy i wdrożenia strategii korporacji. Znakomicie łączy aktualną teorię z praktyką biznesu. Kompleksowo omawia najważniejsze wyzwania towarzyszące tworzeniu strategii na szczeblu centrali korporacji oraz wdrożeniu na poziomie jednostek biznesowych. Rozważania teoretyczne zostały zilustrowane przykładami firm działających niemal we wszystkich regionach świata. Czytelnik znajdzie w niej odpowiedzi na ważne pytania:
- Jaka jest logika dywersyfikacji horyzontalnej, czyli poszerzenia zakresu produktowego i rynkowego?
- Jaka jest logika integracji pionowej, czyli długości łańcucha wartości korporacji?
- Jakie są główne ścieżki wzrostu?
- Jak zarządzać portfelem jednostek biznesowych?
- Jak zbudować ogólną architekturę modelu biznesowego skomplikowanej i wielowymiarowej korporacji?
Nieoczywiste
Strategia korporacji Aleksandra Wąsowska, Ciszewska-Mlinaric Mariola
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-264-8332-5 |
EAN: 9788326483325 |
Liczba stron: 190 |
Format: 16.5x24.0cm |
Cena detaliczna: 49,00 zł |
49,00 zł
Produkt niedostępny
49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem