Efektywność i skuteczność komunikacji marketingowej - Mirosława Malinowska | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-793-0814-9
EAN: 9788379308149
Liczba stron: 218
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 48,00 zł

48,00 zł

Produkt niedostępny

48,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

W publikacji autorka przedstawiła problematykę skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej. Komunikacja marketingowa jest zagadnieniem niezwykle złożonym. Jest to szczególny przypadek komunikowania, który nakierowany jest na realizację celów marketingowych przedsiębiorstwa. Komunikacja marketingowa obejmuje wiele obszarów oraz działań, które mają przyczyniać się do realizacji filozofii marketingowej, w której w centrum zainteresowania jest klient i jego potrzeby. Wieloaspektowość oraz wielopodmiotowość komunikacji marketingowej powodują trudności z szacowaniem skuteczności, a przede wszystkim efektywności tego obszaru aktywności przedsiębiorstwa. W książce autorka zaprezentowała wyniki badań jakościowych oraz ilościowych dotyczące postrzegania skuteczności i efektywności komunikacji marketingowej, które zostały przeprowadzone wśród 640 menedżerów przedsiębiorstw w Polsce. Analiza zebranych materiałów pozwoliła na identyfikację celów, nakładów oraz efektów tej sfery działalności przedsiębiorstwa, a także umożliwiła rozpoznanie sposobów oceny i miar skuteczności oraz efektywności komunikacji marketingowej wykorzystywanych w praktyce gospodarczej.

Inni klienci sprawdzali również

Manuel Neuer. Najlepszy bramkarz świata - Dietrich Schulze-Marmeling | mała okładka
-34 %

Manuel Neuer

Dietrich Schulze-Marmeling

6.6 / 10 (19 ocen)

26,43 zł 26,43 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

Brudne gry - George R.R. Martin | mała okładka
-33 %

Brudne gry

George R.R. Martin

6.9 / 10 (58 ocen)

30,33 zł 30,33 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

19,90 zł 19,90 zł - najniższa cena 19,90 zł - cena detaliczna

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

Moment życia.Cykl Ulotna chwila. Tom 2
 - Joanna Zawadzka | mała okładka
-43 %

Moment życia.Cykl Ulotna chwila. Tom 2

Joanna Zawadzka

7.6 / 10 (98 ocen)

16,99 zł 20,65 zł (-17%) - najniższa cena 29,99 zł (-43%) - cena detaliczna

Kamerdyner - Steel Danielle | mała okładka
-55 %

Kamerdyner

Danielle Steel

7.1 / 10 (28 ocen)

19,35 zł 19,35 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

Świat na nowo - Barbara Wysoczańska | mała okładka
-43 %

Świat na nowo

Barbara Wysoczańska

7.9 / 10 (566 ocen)

27,30 zł 27,30 zł - najniższa cena 47,90 zł - cena detaliczna

Łowca dusz. Tom 8
 - Ryu Fujisaki  | mała okładka

Łowca dusz. Tom 8

Ryu Fujisaki

7.0 / 10 (1 ocena)

28,45 zł 28,45 zł - najniższa cena 32,99 zł - cena detaliczna

32,35 zł 32,35 zł - najniższa cena 41,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem