Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia


Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia

Oprawa miękka
Liczba stron: 196
Wydawnictwo: edu-Libri
52,00 36,59

Do koszyka
oszczędzasz: 15,41

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
88,90 56,89
Do koszyka
oszczędzasz: 32,01
+ =
Cena pakietu:
86,90 55,79
Do koszyka
oszczędzasz: 31,11
+ + =
Cena pakietu:
123,80 73,93
Do koszyka
oszczędzasz: 49,87
1/3

 

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...