Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia


Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia

Oprawa miękka
Liczba stron: 196
Wydawnictwo: edu-Libri
52,00 39,00

Do koszyka
oszczędzasz: 13,00

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-13

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
88,90 59,30
Do koszyka
oszczędzasz: 29,60
+ =
Cena pakietu:
86,90 58,20
Do koszyka
oszczędzasz: 28,70
+ + =
Cena pakietu:
123,80 76,34
Do koszyka
oszczędzasz: 47,46
1/3

 

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...