Marketing terytorialny Nowe obszary i narzędzia -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-638-0474-9
EAN: 9788363804749
Liczba stron: 196
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 52,00 zł

33,22 zł

37,67 zł (-12%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

52,00 zł (-36%) - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-22
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

38,12 zł

42,57 zł (-10%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

61,90 zł (-38%) - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Autorzy prezentują swoją propozycję periodyzacji rozwoju marketingu terytorialnego, zwanego również marketingiem miast i regionów. Stawiają zwłaszcza na innowacje marketingowe generowane przez nowe technologie komunikacyjne i problemy wymuszane przez praktykę.

Przedstawiony zbiór zagadnień traktuje o ważnych dla praktyki kwestiach marki (branding) i strategiach ich kształtowania, w tym renomie jako kategorii wiodącej. Szczególnie wiele uwagi poświecono strategii city placement jako szczególnie innowacyjnemu instrumentowi promocji miast i regionów. Podkreślono znaczenie mediów społecznościowych w systemie komunikacji marketingowej.

Ebook i Audiobook

Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.

Kup ebook

Inni klienci sprawdzali również

9788328009226

24,08 zł 24,08 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

9788363029869

Druga wojna światowa w pamięci kulturowej w Polsce i w Niemczech 70 lat później (1945-2015) - Kałążny Jerzy, Korzeniewska Amelia, Korzeniewski Bartosz | mała okładka
-29 %

Druga wojna światowa w pamięci kulturowej w Polsce i w Niemczech 70 lat później (1945-2015)

Kałążny Jerzy, Korzeniewska Amelia, Korzeniewski Bartosz

31,95 zł 32,60 zł - najniższa cena 45,00 zł - cena detaliczna

9788381392556

Kuszenie Gracie - Santa Montefiore | mała okładka
-31 %

Kuszenie Gracie

Santa Montefiore

7.1 / 10 (169 ocen)

27,53 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324074235

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788328072596

Folwark zwierzęcy
 - George Orwell | mała okładka
-23 %

Folwark zwierzęcy

George Orwell

8.2 / 10 (2346 ocen)

11,55 zł 11,55 zł - najniższa cena 14,99 zł - cena detaliczna

9788324075935

Powrót do Doliny Muminków
 - Li Amanda | mała okładka
-32 %

Powrót do Doliny Muminków

Amanda Li

8.6 / 10 (12 ocen)

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324084524

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788324086795

33,99 zł 33,99 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788380745650

Wszystkie jasne miejsca - Jennifer Niven | mała okładka
-31 %

Wszystkie jasne miejsca

Jennifer Niven

8.1 / 10 (3910 ocen)

27,53 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788383431543

29,66 zł 29,66 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem