Rekiny biznesu w mediach Sztuka tworzenia profilu publicznego


Aleksandra Ślifirska

Rekiny biznesu w mediach Sztuka tworzenia profilu publicznego

Broszurowa ze skrzydełkami
Liczba stron: 212
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
59,00 48,03

Do koszyka
oszczędzasz: 10,97

Zamówienie wyślemy 2017-07-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
95,90 68,33
Do koszyka
oszczędzasz: 27,57
+ =
Cena pakietu:
93,90 67,23
Do koszyka
oszczędzasz: 26,67
+ + =
Cena pakietu:
130,80 85,37
Do koszyka
oszczędzasz: 45,43
1/3

 

Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się
w odpowiedź, otrzymuję idealny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu.

Aleksandra ŚLIFIRSKA, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej (www.ikm.com.pl).
Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu” (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...