A book can be both a good academic manual and a source of knowledge for practitioners – the media employees (especially managers). The author skillfully combines various conventions making a basically scholarly work also a clearly formulated quick reference for a wide audience.
Prof dr hab. Beata Glinka, Warsaw University
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Media Management A Comparative Analysis of European and American systems Bogusław Nierenberg
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-233-3990-8 |
EAN: 9788323339908 |
Liczba stron: 216 |
Format: 160x230mm |
Cena detaliczna: 46,20 zł |
46,20 zł
Produkt niedostępny
46,20 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem