Zarządzanie jakością relacji w organizacjach ochrony zdrowia


Mira Lisiecka-Biełanowicz

Zarządzanie jakością relacji w organizacjach ochrony zdrowia

Oprawa miękka
Liczba stron: 174
Wydawnictwo: Difin
45,00 34,42

Do koszyka
oszczędzasz: 10,58

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-01-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
81,90 54,72
Do koszyka
oszczędzasz: 27,18
+ =
Cena pakietu:
79,90 53,62
Do koszyka
oszczędzasz: 26,28
+ + =
Cena pakietu:
116,80 71,76
Do koszyka
oszczędzasz: 45,04
1/3

 

Praca dotyczy relacji interpersonalnych i międzyorganizacyjnych w instytucjach zajmujących się ochroną zdrowia. Zdaniem autorki zaburzenia komunikacji przekładają się na obniżenie poziomu usługi zdrowotnej. Oprócz technicznych aspektów porozumiewania się, na poprawę jakości usług, w tym podstawową relację lekarz – pacjent, mogą wpływać elementy pozamedyczne: uczucia i emocje. Autorka dowodzi, że analiza stosunków interpersonalnych w organizacjach ochrony zdrowia pozwala odkryć potencjał tkwiący w jakości relacji, którego wykorzystanie zapewni bezpieczeństwo i dobry poziom świadczonych usług zdrowotnych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...