Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności


Alianse marketingowe Partnerstwa przedsiębiorstw dla zwiększenia konkurencyjności

Oprawa twarda
Liczba stron: 246
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
59,00 46,02

Do koszyka
oszczędzasz: 12,98

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-02-28

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
95,90 66,32
Do koszyka
oszczędzasz: 29,58
+ =
Cena pakietu:
93,90 65,22
Do koszyka
oszczędzasz: 28,68
+ + =
Cena pakietu:
130,80 83,36
Do koszyka
oszczędzasz: 47,44
1/3

 

Książka jest pierwszą w Polsce publikacją dotyczącą szybko rozwijających się ostatnio aliansów marketingowych przedsiębiorstw i innych organizacji. Przedstawiono tu charakterystykę aliansów marketingowych i sposobów zarządzania nimi w celu osiągnięcia przewagi konkurencyjnej na rynku. Zaprezentowano również przypadki ich zastosowania w praktyce gospodarczej i rezultaty badań ankietowych prowadzonych przez autorów w dużych polskich przedsiębiorstwach.

W książce szczegółowo omówiono:
- cechy aliansów marketingowych, ich rodzaje i przyczyny rozwoju,
- zarządzanie aliansami marketingowymi - wraz z analizą ich skuteczności i efektywności oraz koncepcją aliansu jako projektu,
- tworzenie sojuszy marek, multipartnerskie programy lojalnościowe, licencjonowanie i franczyzę, współczesne porozumienia sponsoringowe,
- alianse marketingowe różnych podmiotów - przedsiębiorstw różnych branż, organizacji kultury, sportu i jednostek samorządu terytorialnego, właścicieli mediów.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.
Wygraj książkę.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...