Rozliczanie akcji promocyjnych Opodatkowanie i ewidencja


Rozliczanie akcji promocyjnych Opodatkowanie i ewidencja

Oprawa miękka
Liczba stron: 206
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
89,00 66,75

Do koszyka
oszczędzasz: 22,25

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-12

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
125,90 87,05
Do koszyka
oszczędzasz: 38,85
+ =
Cena pakietu:
123,90 85,95
Do koszyka
oszczędzasz: 37,95
+ + =
Cena pakietu:
160,80 104,09
Do koszyka
oszczędzasz: 56,71
1/3

 

W celu zwiększenia sprzedaży swoich towarów i usług przedsiębiorcy stosują różnego rodzaju preferencje cenowe w postaci rabatów, premii pieniężnych, sprzedaży premiowej czy programów lojalnościowych. Brak szczególnych regulacji podatkowych w zakresie tych działań o charakterze marketingowo-promocyjnym powoduje wiele wątpliwości co do sposobu ich opodatkowania oraz ujęcia w księgach.

Z książki dowiesz się:
- w jaki sposób udokumentować akcje promocyjne, aby wydatki z nimi związane móc zaliczyć do kosztów uzyskania przychodów,
- jak skonstruować akcję promocyjną, żeby nie powodowała powstania przychodu po stronie klienta,
- jak należy opodatkować sprzedaż "za złotówkę",
- czy premie pieniężne powinno się zaliczyć do przychodów podatkowych, czy też należy pomniejszyć o ich wartość koszty uzyskania przychodów,
- jak prawidłowo dokumentować premie pieniężne,
- jak należy ewidencjonować faktury korygujące odnoszące się do rabatów,
- w jaki sposób sprzedawca i nabywca powinni wprowadzić do ksiąg rachunkowych rabat, premię pieniężną i sprzedaż premiową.
Opracowanie zawiera praktyczne porady wyjaśniające zasady ewidencji i opodatkowania różnego rodzaju akcji promocyjnych, opatrzone licznymi przykładami, oraz odpowiedzi na pytania.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...