Praktyczny marketing miast i regionów


Jacek Pogorzelski

Praktyczny marketing miast i regionów

Oprawa twarda
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
49,00 37,48

Do koszyka
oszczędzasz: 11,52

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-05

Koszt dostawy + więcej

Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Część I i II
+ =
Cena pakietu:
85,90 57,78
Do koszyka
oszczędzasz: 28,12
+ =
Cena pakietu:
83,90 56,68
Do koszyka
oszczędzasz: 27,22
+ + =
Cena pakietu:
120,80 74,82
Do koszyka
oszczędzasz: 45,98
1/3

 

"Promocja jest tylko jednym z elementów marketingu, a nie całym marketingiem" - to zdanie najlepiej charakteryzuje zawartość książki dr. Jacka Pogorzelskiego poświęconej marketingowi miejsc. Dotychczas wielu autorów książek o tej tematyce skupiało się właśnie na promocji, a nie na budowaniu brandu, czyli silnej, rozpoznawalnej i dającej się doświadczyć marki miejsca. (...) Jest to książka, która systematyzuje i nadaje właściwy porządek podejmowanym przez miasta i regiony działaniom marketingowym.

Robert Stępowski, ekspert marketingu miejsc,
redaktor naczelny serwisu www.marketingmiejsca.com.pl


Książka Jacka Pogorzelskiego to pozycja niezwykła, która była w stanie znacznie skorygować moje podejście do tematu. Praktyczne i dosadne ujęcie zadań, jakie należy cierpliwie zrealizować, aby cieszyć się z silnej marki miejsca, a przy tym książka, która po prostu wciąga.

Piotr Lutek, Kancelaria D oradcza Synergia

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...