Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy


Tymon Smektała

Komunikacja wizerunkowa w sytuacjach kryzysowych firmy

Oprawa miękka
Liczba stron: 150
Wydawnictwo: Astrum
29,00 21,75

Do koszyka
oszczędzasz: 7,25

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-05

Koszt dostawy + więcej

Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Część I i II
+ =
Cena pakietu:
65,90 42,05
Do koszyka
oszczędzasz: 23,85
+ =
Cena pakietu:
63,90 40,95
Do koszyka
oszczędzasz: 22,95
+ + =
Cena pakietu:
100,80 59,09
Do koszyka
oszczędzasz: 41,71
1/3

 

W dzisiejszej rzeczywistości gospodarczej sytuacje kryzysowe zdarzają się zarówno firmom dużym, jak i niewielkim, tak liderom rynku, jak i przedsiębiorstwom wciąż walczącym o silną pozycję. Public relations, jedna z najbardziej fascynujących dziedzin współczesnych nauk ekonomicznych, łącząca elementy marketingu, zarządzania, sztuk wizualnych, socjologii i psychologii, stanowi w takich sytuacjach nieocenioną pomoc. Dzięki działaniom PR organizacja może uniknąć najbardziej niebezpiecznych skutków sytuacji kryzysowej, utraty reputacji i pozytywnego wizerunku w otoczeniu. Środki trwałe można odpracować i zdobyć na nowo, natomiast wartości niematerialne, takie jak reputacja czy wizerunek, trudno jest odzyskać, kiedy już raz się je straci.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...