Praktyka brandingu


Maciej Tesławski

Praktyka brandingu

Oprawa miękka
Liczba stron: 288
Wydawnictwo: Słowa i Myśli
59,00 38,35

Do koszyka
oszczędzasz: 20,65

Zamów teraz,
wyślemy jeszcze dziś!

Koszt dostawy + więcej
Dostawa

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
96,90 59,20
Do koszyka
oszczędzasz: 37,70

 

„Praktyka brandingu” to pierwsze tak innowacyjne przedsięwzięcie w literaturze marketingu. Autorowi udało się zebrać w jednym tomie doświadczenie kilkunastu osób, z różnych branż, specjalizacji, osób na różnym etapie kariery zawodowej. Nowatorstwo publikacji przejawia się również w samej formie przekazu. Czytelnik nie jest biernym odbiorcą prezentowanych komunikatów, staje się uczestnikiem dyskusji, i to dyskusji na najwyższym poziomie merytorycznym. Co więcej wszystkiego można „dotknąć”. W książce zastosowano kody QR przekierowujące do filmów reklamowych, zdjęć reklam, komunikatów prasowych i wywiadów z autorami, a to jak zapowiadają autorzy nie koniec…

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...