Wideokomunikowanie polityczne w internecie Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014


Piotr Jaworowicz

Wideokomunikowanie polityczne w internecie Youtube i polskie partie polityczne w latach 2011-2014

Oprawa miękka
Liczba stron: 224
Wydawnictwo: Difin
46,00 35,19

Do koszyka
oszczędzasz: 10,81

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-08

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
80,90 54,39
Do koszyka
oszczędzasz: 26,51
+ =
Cena pakietu:
90,90 59,89
Do koszyka
oszczędzasz: 31,01
1/2

 

Publikacja dotyczy wykorzystania wiodącego na świecie portalu wideo w komunikacji politycznej. Książka systematyzuje dotychczasową wiedzę na temat działań największych polskich partii politycznych w zakresie emisji treści audiowizualnych w internecie. Zawiera obszerne badanie dotyczące efektywności prowadzenia przez partie parlamentarne komunikacji w serwisie YouTube w latach 2011-2014. Wskazuje możliwości dalszych badań nad zagadnieniem nadawania internetowych przekazów audiowizualnych w komunikowaniu politycznym. Książka adresowana jest do praktyków i teoretyków komunikowania politycznego – badaczy, skupiających się na tematyce marketingu politycznego, kampanii wyborczych i politycznego public relations oraz dla specjalistów planujących i realizujących kampanie polityczne. Wnioski dotyczące wykorzystania portalu YouTube do celów politycznych będą cenne dla medioznawców, w szczególności zaś badaczy zajmujących się obszarem nowych mediów. Patron medialny: Marketingowe Obserwacje.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...