Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw


Kuczewska Lidia, Nowacki Robert

Innowacyjność usług biznesowych w podnoszeniu konkurencyjności przedsiębiorstw

Oprawa miękka
Liczba stron: 206
Wydawnictwo: PWE
54,90 38,97

Do koszyka
oszczędzasz: 15,93

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-02-28

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
91,80 59,27
Do koszyka
oszczędzasz: 32,53
+ =
Cena pakietu:
89,80 58,17
Do koszyka
oszczędzasz: 31,63
+ + =
Cena pakietu:
126,70 76,31
Do koszyka
oszczędzasz: 50,39
1/3

 

Współcześnie w sektorze usług coraz większego znaczenia nabierają usługi biznesowe. Ich rozwój wiąże się z coraz szerszym stosowaniem outsourcingu. Autorzy podjęli próbę zidentyfikowania przejawów innowacyjności usług biznesowych jako czynników podnoszenia poziomu konkurencyjności przedsiębiorstw oraz motywów i zakresu korzystania z tych usług przez przedsiębiorstwa działające na polskim rynku. Ocenili także zasady współpracy pomiędzy podmiotami świadczącymi usługi biznesowe i korzystającymi z tych usług oraz wskazali sposoby jej doskonalenia.

Książka jest przeznaczona dla osób zainteresowanych problematyką innowacyjności i usług biznesowych, a także środowisk naukowych oraz podmiotów świadczących i nabywających takie usługi.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.
Wygraj książkę.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...