Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw


Szozda Natalia, Świerczek Artur

Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw

Oprawa miękka
Liczba stron: 266
Wydawnictwo: PWE
59,90 49,36

Do koszyka
oszczędzasz: 10,54

Zamówienie wyślemy 2017-07-27

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
96,80 69,66
Do koszyka
oszczędzasz: 27,14
+ =
Cena pakietu:
94,80 68,56
Do koszyka
oszczędzasz: 26,24
+ + =
Cena pakietu:
131,70 86,70
Do koszyka
oszczędzasz: 45,00
1/3

 

Zarządzanie popytem na produkty jest ważnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem ze względu na znaczenie przepływu dóbr rzeczowych między firmami. Autorzy przedstawili: popyt na produkty w zarządzaniu łańcuchem dostaw, planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw, organizowanie zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw, koordynowanie działań przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, kontrola działań w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, przykłady zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż.



Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie logistyki i zarządzania. Może być również wykorzystywana przez studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny logistyki.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...