Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw


Szozda Natalia, Świerczek Artur

Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw

Oprawa miękka
Liczba stron: 266
Wydawnictwo: PWE
59,90 44,16

Do koszyka
oszczędzasz: 15,74

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-09-28

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
96,80 64,46
Do koszyka
oszczędzasz: 32,34
+ =
Cena pakietu:
94,80 63,36
Do koszyka
oszczędzasz: 31,44
+ + =
Cena pakietu:
131,70 81,50
Do koszyka
oszczędzasz: 50,20
1/3

 

Zarządzanie popytem na produkty jest ważnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem ze względu na znaczenie przepływu dóbr rzeczowych między firmami. Autorzy przedstawili: popyt na produkty w zarządzaniu łańcuchem dostaw, planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw, organizowanie zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw, koordynowanie działań przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, kontrola działań w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, przykłady zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż.



Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie logistyki i zarządzania. Może być również wykorzystywana przez studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny logistyki.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...