Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw


Szozda Natalia, Świerczek Artur

Zarządzanie popytem na produkty w łańcuchu dostaw

Oprawa miękka
Liczba stron: 266
Wydawnictwo: PWE
59,90 41,93

Do koszyka
oszczędzasz: 17,97

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-05-30

Koszt dostawy + więcej
Dostawa

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
96,80 62,23
Do koszyka
oszczędzasz: 34,57
+ =
Cena pakietu:
94,80 61,13
Do koszyka
oszczędzasz: 33,67
+ + =
Cena pakietu:
131,70 79,27
Do koszyka
oszczędzasz: 52,43
1/3

 

Zarządzanie popytem na produkty jest ważnym elementem zarządzania przedsiębiorstwem ze względu na znaczenie przepływu dóbr rzeczowych między firmami. Autorzy przedstawili: popyt na produkty w zarządzaniu łańcuchem dostaw, planowanie popytu na produkty w łańcuchu dostaw, organizowanie zarządzania popytem na produkty w łańcuchu dostaw, koordynowanie działań przedsiębiorstw w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, kontrola działań w zarządzaniu popytem na produkty w łańcuchu dostaw, przykłady zarządzania popytem na produkty w łańcuchach dostaw wybranych branż.



Książka jest przeznaczona dla specjalistów w dziedzinie logistyki i zarządzania. Może być również wykorzystywana przez studentów i słuchaczy studiów podyplomowych z dziedziny logistyki.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...