Przedsiębiorczość w sporcie Zasady i praktyka


Przedsiębiorczość w sporcie Zasady i praktyka

Oprawa miękka
Liczba stron: 476
Wydawnictwo: CeDeWu
60,00 42,27

Do koszyka
oszczędzasz: 17,73

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-06-26

Koszt dostawy + więcej
Dostawa

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
96,90 62,57
Do koszyka
oszczędzasz: 34,33
+ =
Cena pakietu:
94,90 61,47
Do koszyka
oszczędzasz: 33,43
+ + =
Cena pakietu:
131,80 79,61
Do koszyka
oszczędzasz: 52,19
1/3

 

W podręczniku Przedsiębiorczość w sporcie:

w sposób kompetentny i przystępny przedstawiono podstawowe uwarunkowania i procesy przedsiębiorczości na specyficznym rynku sportowym,
z perspektywy zarządzania, ekonomii, finansów, prawa, filozofii, bezpieczeństwa ukazano kompleksowość przedsiębiorczości w sporcie - zarówno w wymiarze teoretycznym, jak i praktycznym,
problemy i zasady zilustrowano przykładami z polskiej rzeczywistości w formie studiów przypadków oraz wywiadów z ekspertami - występują w nich m.in.:
4F, Grupa Tauron, Grupa Lotos, Grupa Azoty, Lang Team, Polski Związek Koszykówki i Polska Liga Koszykówki, BMG Sport, MKS Cracovia SSA, AMŚ w kolarstwie górskim, Panthers Wrocław, Ułani Lacrosse Team, Off Sport Festiwal, Men Expert Survival Race, Slavica Dance, Akademia Sportu, Fundacja Rozwoju Sportu w Lublinie, Wydział Sportu Urzędu Miasta Poznania, BIHAPI, Pleo Skills, Pentagon Research,
Witold Bańka, Janusz Basałaj, Łukasz Kruczek, Robert Kubica, Czesław Lang, Roman Paszke.



Uzupełnieniem książki jest strona internetowa zawierająca dodatkowe i aktualizowane przykłady oraz materiałacy dodatkowe: www.turystyka.uj.edu.pl/przedsiebiorczosc-w-sporcie

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...