Książka przybliża historię powstania marek takich firm, jak: Kodak, Coca-Cola, Gillette, Wrigley, Cadbury, H.J.Heinz, Johnson&Johnson, J.P. Morgan, L’Oreal oraz tłumaczy, w jaki sposób stały się globalnie rozpoznawalne. Nazwiska właścicieli tych firm są symbolem gigantycznych korporacji. Należy pamiętać jednak, że tworzyli je ludzie z krwi i kości, z własnymi problemami i marzeniami. Sukces wymaga wielu wyrzeczeń, o czym sami się przekonali.
Autor porusza też temat historii innowacji - pokazuje, skąd się wzięły: aparat fotograficzny, coca-cola, maszynka do golenia, guma do żucia, czekolada, ketchup, lakier do włosów, nowoczesne finanse czy produkty, które przyczyniły się do zwycięstwa czystości nad brudem. Dzisiaj trudno sobie wyobrazić życie bez nich, a jednak kiedyś ich nie było.
Wydawnictwo Naukowe PWN
Niezwykłe początki znanych firm Sergiusz Prokurat
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-011-8780-4 |
EAN: 9788301187804 |
Liczba stron: 224 |
Format: 14.0x20.0cm |
Cena detaliczna: 49,00 zł |
49,00 zł
Produkt niedostępny
49,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Ebook i Audiobook
Czytaj jak chcesz. Książka dostępna na czytniki i aplikacje mobilne.
Ebook na
Kup ebook
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem