Media and Journalism in the Digital Era


Media and Journalism in the Digital Era

Oprawa miękka
Liczba stron: 148
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Wrocławskiego
29,00 21,75

Do koszyka
oszczędzasz: 7,25

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-12

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
78,90 49,20
Do koszyka
oszczędzasz: 29,70
+ =
Cena pakietu:
73,90 46,45
Do koszyka
oszczędzasz: 27,45
1/2

 

„Książka Media and Journalism in the Digital Era pod redakcją Katarzyny Konarskiej i Adama Szynola to interesująca inicjatywa wydawnicza. Przede wszystkim dotyka ona istotnych problemów związanych z funkcjonowaniem mediów i dziennikarstwa w dobie nowych wyzwań, jakie pojawiły się wraz z powszechną digitalizacją komunikacji masowej.
Przełom cyfrowy doprowadził bowiem do znaczących zmian na rynku mediów „tradycyjnych”, zmusił właścicieli i pracowników redakcji gazet, stacji telewizyjnych czy radiowych do zredefiniowania wielu aspektów codziennej pracy dziennikarskiej, miejsca na rynku medialnym czy poszukiwania alternatywnych rozwiązań finansowo-marketingowych. Dynamika zachodzących zmian, ich powszechność, a także niezwykle szeroki zasięg domagają się naukowego oglądu nowej sytuacji, a recenzowana książka wydaje się świetnym uzupełnieniem stanu wiedzy na ten temat”.


[z recenzji dr. hab. Arkadiusza Lewickiego, prof. nadzw. UWr.]

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...