Marketing 3.0 Dobry produkt? Zadowolony klient? Spełniony Człowiek! - Hermawan Kartajaya, Philip Kotler, Setiawan Iwan | okładka
Broszurowa ze skrzydełkami
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-808-7115-1
EAN: 9788380871151
Liczba stron: 200
Format: 160x235mm
Cena detaliczna: 34,90 zł

34,90 zł

Produkt niedostępny

34,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Dzisiejsi konsumenci wybierają produkty i usługi, które spełniają ich głębszą potrzebę kreatywności, idealizmu i integracji ze społecznością.
Czołowe firmy zrozumiały, że muszą dotrzeć do tych wysoko świadomych, wykorzystujących zdobycze technologiczne klientów i że stare zasady marketingu na nic się zdadzą. Zamiast tego muszą stworzyć produkty, usługi i kulturę korporacyjną, które będą inspirować konsumentów i odzwierciedlać ich wartości.
Legendarny guru marketingu Philip Kotler wraz z Hermawanem Kartajaya i Iwanem Setiawanem określili to ostateczne zerwanie z wcześniejszymi modelami biznesowymi przejściem do Marketingu 3.0.
Wyjście poza obszar, w którym skupiamy się na produkcie (Marketing 1.0) i ten, w którym koncentrujemy się na konsumencie (Marketing 2.0), oznacza holistyczne podejście do klienta jako wielowymiarowego, wyznającego wartości człowieka, który może stać się współpracującym z nami partnerem.
To jest właśnie Marketing 3.0!
Autorzy jasno wykładają swoje koncepcje i przytaczają przykłady, które pomogą ci we wdrożeniu praktyk Marketingu 3.0 we własnej organizacji. Konsumenci zdali sobie sprawę, że ich siła nabywcza ma globalne oddziaływanie, co wpłynęło na ich zachowanie i chęć do wymiany opinii na temat dokonanych wyborów.
Marketing 3.0 wyjaśnia, jak można wykorzystać społecznościowe dyskusje, pozycjonować swoją markę jako pozytywną siłę zmieniającą świat i współpracować z konsumentami – orędownikami marki. Książka idzie jednak dalej – nie tylko porusza kwestie relacji z konsumentami, ale również omawia to, jak firma definiuje swoje wartości i staje się ich ucieleśnieniem w oczach reszty interesariuszy.
Opisuje, w jaki sposób marki walczą z ubóstwem, inicjują zmiany społeczno-kulturowe i wpływają na ochronę środowiska naturalnego.
Przygląda się także wpływowi opartego na wartościach marketingu na pracowników, partnerów z kanałów dystrybucyjnych i udziałowców.

Inni klienci sprawdzali również

20,25 zł 20,25 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

SybirPunk Vol 1 - Michał Gołkowski | mała okładka
-31 %

SybirPunk Vol 1

Michał Gołkowski

7.5 / 10 (1007 ocen)

30,98 zł 32,49 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

Stos - Drawska Greta | mała okładka
-55 %

Stos

Greta Drawska

7.4 / 10 (241 ocen)

17,99 zł 17,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

Córki  tęczy - Hanna Cygler | mała okładka
-39 %

Córki tęczy

Hanna Cygler

7.1 / 10 (197 ocen)

26,05 zł 26,05 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Ostateczna decyzja -  | mała okładka
-43 %

Ostateczna decyzja

8.6 / 10 (41 ocen)

24,67 zł 24,67 zł - najniższa cena 42,99 zł - cena detaliczna

We dwoje
 - Nicholas Sparks | mała okładka
-28 %

We dwoje

Nicholas Sparks

7.6 / 10 (2357 ocen)

32,49 zł 30,98 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 27,99 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

The Wave
 - Monika Rutka | mała okładka
-39 %

The Wave

Monika Rutka

8.7 / 10 (82 ocen)

30,29 zł 30,36 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

32,89 zł 32,89 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

44,78 zł 44,78 zł - najniższa cena 59,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem