Marketing społeczny w krwiodawstwie Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew


Wojciech Drozd

Marketing społeczny w krwiodawstwie Jak rozmawiać z ludźmi, żeby oddawali krew

Oprawa miękka
Liczba stron: 226
Wydawnictwo: CeDeWu
59,00 44,25

Do koszyka
oszczędzasz: 14,75

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-12

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
95,90 64,55
Do koszyka
oszczędzasz: 31,35
+ =
Cena pakietu:
93,90 63,45
Do koszyka
oszczędzasz: 30,45
+ + =
Cena pakietu:
130,80 81,59
Do koszyka
oszczędzasz: 49,21
1/3

 

Powszechna opinia o wysokiej wartości moralnej honorowego krwiodawstwa i jego pożyteczności dla społeczeństwa nie przekłada się na spektakularny napływ krwiodawców do punktów pobrań.

Istnieje niewielka grupa ludzi, która oddaje krew oraz zdecydowanie większa, która tego nie robi mimo braku formalnych przeciwwskazań.

Dotychczasowe działania mające na celu zwiększenie donacji krwi nie przynoszą oczekiwanych rezultatów, chociaż wydaje się na nie miliony złotych.

Receptą na ten brak skuteczności jest marketing społeczny, czyli systematyczne zastosowanie marketingu razem z innymi koncepcjami i metodami dla osiągnięcia określonych celów behawioralnych, dla dobra społecznego.

Dzięki lekturze tej książki dowiesz się:
• Dlaczego populacje krwiodawców w różnych państwach się różnią?
• Czy badanie zachowań krwiodawców to ślepy zaułek z perspektywy potrzeby zwiększenia liczby donacji krwi?
• W jaki sposób rodzaj organizacji pozyskującej krwiodawców determinuje jej skuteczność?
• Jak wielkie są różnice skuteczności działania centrów krwiodawstwa w Polsce? I wreszcie najważniejsze:
• Do kogo i w jaki sposób należy się zwracać, żeby zwiększyć liczbę donacji krwi w Polsce?
• Do kogo nie należy się zwracać, albo przynajmniej w dalszej kolejności, i dlaczego jest to słuszne z pozycji marketingowych, jak i moralnych?

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...