Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. […] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.
Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie Fadecka, Kuras, Majkowski
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-740-5644-1 |
EAN: 9788374056441 |
Liczba stron: 236 |
Format: 170x240mm |
Cena detaliczna: 35,00 zł |
35,00 zł
Produkt niedostępny
35,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem