Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie


Kuras, Majkowski, Fadecka

Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie

Oprawa miękka
Liczba stron: 236
Wydawnictwo: Wydawnictwo Akademii Humanistyczno-Ekonomicznej w Łodzi
35,00 26,25

Do koszyka
oszczędzasz: 8,75

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-12

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
69,90 45,45
Do koszyka
oszczędzasz: 24,45
+ =
Cena pakietu:
79,90 50,95
Do koszyka
oszczędzasz: 28,95
1/2

 

Tom Idee, wartości, słowa w życiu publicznym i reklamie jest zbiorem artykułów badaczy zajmujących się problematyką dyskursu publicznego w aspekcie lingwistycznym, etycznym i socjologicznym. […] Z prezentowanych prac wyłania się obraz dyskursu publicznego i reklamowego jako komunikacyjnego bytu, w którym nadawcy za pomocą środków werbalnych i niewerbalnych prezentują określone idee i wartości oraz starają się do nich przekonać swoich odbiorców.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...