Na wsi


Agata Cieszyńska-Dębicka

Na wsi

Oprawa twarda
Liczba stron: 14
Wydawnictwo: Centrum Metody Krakowskiej
19,50 14,56

Do koszyka
oszczędzasz: 4,94

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
56,40 34,86
Do koszyka
oszczędzasz: 21,54
+ =
Cena pakietu:
39,40 26,10
Do koszyka
oszczędzasz: 13,30
1/2

 

Pierwsza książeczka z nowej serii Czytam Mamie i Tacie pt. Na wsi

Do książeczki dołączone są karty zwierząt i osobne karty z podpisami wyrażeń dźwiękonaśladowczych.

Współczesne dzieci już w wieku przedszkolnym interesują się drukiem. Często czytają; teksty z własnych książeczek lub gazet rodziców. Warto wykorzystać ten czas i nauczyć dzieci odkodowywania tekstów pisanych, gdy umiejętność ta postrzegana jest jako magiczna. Brak szkolnego przymusu, spontaniczne działania, poczucie odkrywania czegoś nowego dadzą dzieciom możliwość kształtowania kreatywności, myślenia abstrakcyjnego i przygotują do nauki języków obcych.
Czytanie ze zrozumieniem da dziecku szanse na rozwijanie mądrego korzystania z Internetu, szybkiego wyszukiwania istotnych wiadomości, skutecznego nabywania nowej wiedzy.
Badania neurobiologiczne potwierdziły, że najskuteczniejsze jest uczenie czytania, rozpoczynając od umiejętności symultanicznych (prawa półkula mózgu) do sekwencyjnych (lewa półkula mózgu). Prawa kora szybko rozpoznaje samogłoski, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, rzeczowniki w mianowniku, natomiast lewa kora czyta ze zrozumieniem nowe słowa i zdania.
Książeczka Na Wsi została przygotowana zgodnie z założeniami Symultaniczno-Sekwencyjnej Nauki Czytania®. Istotnym walorem jest nie tylko użycie bezszeryfowej czcionki, z - charakterystyczną dla metody - kropką nad samogłoską i, ale także zastosowanie białych liter na czarnym polu. Biały druk na silnie kontrastowym tle umożliwia małym dzieciom koncentrację na tekście oraz ułatwia zapamiętywanie. Piękne zdjęcia zwierząt w naturalnym otoczeniu kształtują wiedzę o świecie i poczucie estetyki.
Mali Czytelnicy najpierw powtarzają odczytywane przez Rodziców, Dziadków, czy starsze rodzeństwo, wyrażenia dźwiękonaśladowcze, potem wskazują odpowiedni podpis, aż wreszcie samodzielnie odczytują tekst.
Dzięki wczesnej nauce czytania dzieci przeżyją radość opanowania dorosłej umiejętności, co w przyszłości pozwoli im podejmować nowe wyzwania, budować poczucie własnej wartości i osiągnąć sukces edukacyjny.;
-prof. Jagoda Cieszyńska

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...