Analiza strategiczna przedsiębiorstwa


Gierszewska Grażyna, Romanowska Maria

Analiza strategiczna przedsiębiorstwa

Oprawa miękka
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: PWE
59,90 43,62

Do koszyka
oszczędzasz: 16,28

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2017-02-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
96,80 63,92
Do koszyka
oszczędzasz: 32,88
+ =
Cena pakietu:
94,80 62,82
Do koszyka
oszczędzasz: 31,98
+ + =
Cena pakietu:
131,70 80,96
Do koszyka
oszczędzasz: 50,74
1/3

 

W książce zostały przedstawione metody analizy strategicznej – najbardziej znane i najczęściej stosowane w praktyce zarządzania przedsiębiorstwami. Wykorzystanie tych metod pozwala ocenić rynkowe szanse przedsiębiorstwa oraz uniknąć często popełnianych błędów. Dzięki temu można zarówno ograniczyć ryzyko nietrafionych decyzji, jak i odnieść sukces na coraz silniej konkurencyjnych rynkach. Omówione metody służą do analizy makrootoczenia, otoczenia konkurencyjnego oraz sytuacji wewnętrznej przedsiębiorstwa. Szczegółowo została przedstawiona analiza SWOT, umożliwiająca zbadanie wnętrza przedsiębiorstwa i jego otoczenia konkurencyjnego. Książkę wzbogacają liczne przykłady zastosowania prezentowanych metod w praktyce oraz zestawy ćwiczeń uczące samodzielnego ich stosowania.


Książka jest przeznaczona dla studentów kierunków ekonomicznych w wyższych uczelniach różnych typów, uczestników kursów i szkoleń doskonalących umiejętności menedżerskie, a także obecnych i przyszłych menedżerów.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.
Wygraj książkę.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...