Teoria komunikowania masowego


Denis McQuail

Teoria komunikowania masowego

Oprawa miękka
Liczba stron: 576
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
54,00 42,17

Do koszyka
oszczędzasz: 11,83

Zamówienie wyślemy 2017-07-27

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
88,90 61,37
Do koszyka
oszczędzasz: 27,53
+ =
Cena pakietu:
98,90 66,87
Do koszyka
oszczędzasz: 32,03
1/2

 

Najlepszy wykład dotyczący mediów masowych!

Uznany na całym świecie podręcznik do komunikowania masowego napisany przez czołowego teoretyka w tej dziedzinie. Składa się z 7 części i imponującej bibliografii. Dwie pierwsze części omawiają narodziny mediów masowych, główne modele komunikowania i teorie mediów w ujęciu społecznym i kulturowym. Kolejne części są poświęcone poszczególnym ogniwom procesu komunikowania:

strukturze mediów, w tym zasadom rządzącym pracą dziennikarską, odpowiedzialnością społeczną mediów i zarządzaniem mediami w kontekście procesów globalizacyjnych;
organizacji i kulturze mediów;
treściom i gatunkom medialnym, z uwzględnieniem jakościowych i ilościowych metod badania przekazu masowego;
widowni mediów i teoriom odbioru przekazu medialnego;
społeczno-kulturowemu oddziaływaniu mediów, a także komunikowaniu politycznemu i opinii publicznej.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...