Introduction to International Trade


Introduction to International Trade

Oprawa miękka
Liczba stron: 272
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego
35,70 29,13

Do koszyka
oszczędzasz: 6,57

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-12

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
72,60 49,43
Do koszyka
oszczędzasz: 23,17
+ =
Cena pakietu:
70,60 48,33
Do koszyka
oszczędzasz: 22,27
+ + =
Cena pakietu:
107,50 66,47
Do koszyka
oszczędzasz: 41,03
1/3

 

Podręcznik jest pierwszą tego rodzaju pozycją literaturową w Polsce. Autorzy prezentują przekrojowo problematykę planowania i realizacji transakcji handlowych na rynku międzynarodowym. Praktyczne aspekty przedstawione w podręczniku obejmują opracowywanie międzynarodowej strategii marketingowej i metody wchodzenia przedsiębiorstw na rynki zagraniczne, poszukiwanie informacji i nawiązywanie współpracy z partnerami handlowymi, zarządzanie procesem spedycyjnym oraz wpływ różnic kulturowych na możliwość rozwoju.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...