Dobro popłaca! Inicjatywy marketingowe i korporacyjne, dzięki którym świat staje się lepszy… a zyski rosną - Hessekiel David, Lee Nancy R. | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-774-6745-9
EAN: 9788377467459
Tytuł oryginalny: Good Works!: Marketing and Corporate Initiatives that Build a Better World...and the Bottom Line
Liczba stron: 328
Format: 15.0x22.5cm
Cena detaliczna: 49,90 zł

49,90 zł

Produkt niedostępny

49,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Dobro popłaca! to czerpiący garściami z życia przewodnik dla rzesz ludzi, którzy w jak najlepszej wierze usiłują jednocześnie zarabiać i dawać coś światu.
Książka zawiera praktyczne rady, dzięki którym można uwzględnić społeczne inicjatywy marketingowe i korporacyjne w ramach ogólnej działalności biznesowej firmy. To podręcznik, z którego menedżerowie i pracownicy korporacji dowiedzą się, jak wybierać najbardziej odpowiednie sprawy, najlepszych partnerów i najskuteczniejsze inicjatywy. Organizacjom non profit oraz instytucjom publicznym zabiegającym o wsparcie korporacyjne książka ta dostarcza cennych wskazówek na temat zasad budowania obustronnie korzystnej relacji partnerskiej.
Na jej kartkach znaleźć można mnóstwo praktycznych porad dotyczących skutecznej realizacji przedsięwzięć marketingowych i korporacyjnych. W szczególności podpowiada ona, jak:
przekonać konsumentów do udziału w kampanii promującej ważną sprawę społeczną, wspierać sprzedaż produktów oraz zaangażowanie klientów poprzez powiązanie ich z dotacjami, organizować pracowników i zachęcać ich do poświęcania czasu i umiejętności promowanej sprawie, zmienić podejście do biznesu, aby osiągnąć społecznie pożądany rezultat, radzić sobie z cynikami i krytykami, którzy na pewno się pojawią. Dzięki książce Dobro popłaca! możesz jednocześnie promować ważną sprawę społeczną i zwiększać zyski. Wszyscy na tym korzystają!
Philip Kotler to jeden z wiodących światowych autorytetów w dziedzinie marketingu, a jego teksty od ponad czterdziestu lat kształtują światowe oblicze tej dyscypliny. Piastuje katedrę marketingu międzynarodowego w Kellogg School of Management przy Northwestern University.
David Hessekiel jest prezesem Cause Marketing Forum. Dyrektorzy z całego świata odwiedzają stronę internetową w poszukiwaniu wiadomości, wyników badań oraz analiz przypadków, a także w celu zapoznania się z programami i publikacjami CMF. Hessekiel udziela się jako bloger na stronach Forbes, MediaPost oraz Huffington Post i jest często cytowanym analitykiem branży. Regularnie wypowiada się na temat marketingu sprawy oraz korporacyjnej odpowiedzialności społecznej, zarówno na forum firm, jak i organizacji pozarządowych.
Nancy R. Lee jest prezesem Social Marketing Services, Inc., współpracuje też z University of Washington. Udzielała wsparcia konsultingowego ponad stu organizacjom non profit, uczestniczyła też w tworzeniu ponad pięćdziesięciu kampanii marketingu społecznego realizowanych przez agencje należące do sektora publicznego. To jej dziewiąta książka napisana wspólnie z Philipem Kotlerem.

Inni klienci sprawdzali również

35,79 zł 29,83 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

17,24 zł 17,55 zł - najniższa cena 26,90 zł - cena detaliczna

Bez pożegnania
 - Harlan Coben | mała okładka
-28 %

Bez pożegnania

Harlan Coben

7.4 / 10 (8618 ocen)

28,87 zł 28,87 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

17,99 zł 7,00 zł - najniższa cena 39,99 zł - cena detaliczna

40,79 zł 40,79 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

Medytacja tantryczna - Artemis Emily Doyle, Bhairav Thomas English  | mała okładka
-40 %

Medytacja tantryczna

Artemis Emily Doyle, Bhairav Thomas English

26,80 zł 26,80 zł - najniższa cena 44,90 zł - cena detaliczna

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 26,99 zł - cena detaliczna

Spełnione marzenia
 - Roma J. Fiszer | mała okładka
-31 %

Spełnione marzenia

Roma J. Fiszer

8.3 / 10 (4 oceny)

34,44 zł 34,44 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

29,60 zł 29,60 zł - najniższa cena 39,00 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem