Książka została poświęcona dwóm aktualnym problemom nauk o mediach i komunikowaniu: mediatyzacji i komunikowaniu politycznemu. Zagadnienia te połączono w jedną całość. Nie ulega wątpliwości, że tak właśnie jest. Komunikowanie polityczne jako centralny mechanizm wymiany informacji pomiędzy aktorami politycznymi (indywidualnymi i zbiorowymi) a obywatelami odbywa się głównie przez media masowe, które są w tym procesie aktywne, tzn. same nie tylko odzwierciedlają politykę, ale tworzą jej obraz, który przekazują do opinii publicznej będącej właściwą przestrzenią komunikowania politycznego [...]. Zebrane szkice analizują różne aspekty funkcjonowania zarówno mediów tradycyjnych (telewizja, radio, prasa), jak i nowych mediów internetowych (np. Twitter). Myślą przewodnią jest komunikowanie polityczne i jego mediatyzacja. Autorzy patrzą na problemy z różnych perspektyw badawczo-teoretycznych[...] Książka dostarcza wiedzy strukturalnej polegającej na rozumieniu i wyjaśnianiu zjawisk i procesów medialno-poznawczych. Realizuje także funkcje metodologiczne i praktyczne.
Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Michalczyka
UMCS
Mediatyzacja komunikowania politycznego W kręgu badań politologicznych i medioznawczych
Oprawa miękka |
ISBN: 978-83-778-4676-6 |
EAN: 9788377846766 |
Liczba stron: 178 |
Format: 17.0x24.0cm |
Cena detaliczna: 31,50 zł |
27,08 zł
22,56 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
31,50 zł - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem