Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji


Weronika Madryas

Hipertekstualny model public relations we współczesnej organizacji

Oprawa miękka
Liczba stron: 221
Wydawnictwo: Adam Marszałek
42,00 31,50

Do koszyka
oszczędzasz: 10,50

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-12

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
76,90 50,70
Do koszyka
oszczędzasz: 26,20
+ =
Cena pakietu:
86,90 56,20
Do koszyka
oszczędzasz: 30,70
1/2

 

Public relations instytucji publicznych w Polsce nadal jest w fazie rozwoju. Szczególnej intensywności działań wymaga komunikacja na poziomie samorządowym. Niniejsza publikacja jest pierwszą w Polsce praktyczną analizą działań public relations instytucji publicznych ze szczególnym uwzględnieniem działań samorządowych.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...