Jak zostać mistrzem marketingu czyli o zasadach dzięki którym dzwoni kasa - Fox Jeffrey J. | okładka
Oprawa twarda
Wydanie: pierwsze
ISBN: 8371462336
EAN: 9788371462337
Tytuł oryginalny: HOW TO BECOME A MARKETING SUPERSTAR
Liczba stron: 166
Format: 130x200mm
Cena detaliczna: 39,00 zł

39,00 zł

Produkt niedostępny

39,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Rady Foxa są oryginalne, czasami kontrowersyjne ale zawsze skuteczne. Jeffrey Fox opiera swe zasady na tym, co rzeczywiście sprawdza się w grze rynkowej, a nie na ezoterycznych teoriach. Kupcie tę książkę, przeczytajcie i często do niej zaglądajcie!
Dan Chasins, dyrektor Future Products w Saab Automobile AB

Inni klienci sprawdzali również

9788324047857

25,77 zł 25,77 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

9788372298560

Słodko-gorzkie lato - Siobhan Vivian | mała okładka
-27 %

Słodko-gorzkie lato

Siobhan Vivian

6.2 / 10 (53 ocen)

27,61 zł 21,60 zł - najniższa cena 37,90 zł - cena detaliczna

9788366570863

Blask choinki - Agnieszka Lis | mała okładka
-41 %

Blask choinki

Agnieszka Lis

5.6 / 10 (232 ocen)

23,68 zł 23,68 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788381952958

Nowy podarunek - Mirek Krystyna | mała okładka
-28 %

Nowy podarunek

Krystyna Mirek

7.3 / 10 (925 ocen)

28,57 zł 22,74 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324073146

Psi park
 - Sofi Oksanen | mała okładka
-55 %

Psi park

Sofi Oksanen

7.4 / 10 (183 ocen)

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788324062737

22,50 zł 22,50 zł - najniższa cena 49,99 zł - cena detaliczna

9788367353021

44,85 zł 44,85 zł - najniższa cena 65,00 zł - cena detaliczna

9788383208411

34,67 zł 34,67 zł - najniższa cena 54,90 zł - cena detaliczna

9788324088386

67,99 zł 67,99 zł - najniższa cena 99,99 zł - cena detaliczna

5903728730288

29,39 zł 29,63 zł - najniższa cena 40,50 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem