Kreowanie wartości banku


Capiga Mirosława, Gradoń Witold, Szustak Graż

Kreowanie wartości banku

Oprawa miękka
Liczba stron: 232
Wydawnictwo: CeDeWu
59,00 41,42

Do koszyka
oszczędzasz: 17,58

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-09-25

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
95,90 61,72
Do koszyka
oszczędzasz: 34,18
+ =
Cena pakietu:
93,90 60,62
Do koszyka
oszczędzasz: 33,28
+ + =
Cena pakietu:
130,80 78,76
Do koszyka
oszczędzasz: 52,04
1/3

 

Zarządzanie wartością to metoda zarządzania, która w ostatnich latach zdominowała obszar badawczy w odniesieniu do firm, ale nie doczekała się kompleksowego podejścia w odniesieniu do banków, jako specyficznych instytucji rynku finansowego.

W związku z powyższym nasuwa się wiele pytań:
• Jakie generatory kreowania wartości są kluczowe w przypadku banków?
• Jakie generatory generatorów można uznać za istotne ze względu na kreowanie wartości banków?
• Jak należy interpretować ryzyko bankowe, a właściwie jego poszczególne rodzaje, w kontekście kluczowego generatora wartości banku?
• Które z kategorii kapitału bankowego (finansowy, księgowy, intelektualny) należy uznać za kluczowe generatory wartości banku?
• Które metody wyceny wartości (spośród wykorzystywanych w firmach) są najbardziej adekwatne w przypadku banków?

Odpowiedzi na pytania Czytelnik znajdzie w prezentowanej książce.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...