Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej


Marcin Lipowski

Multikanałowość dystrybucji usług w gospodarce sieciowej

Oprawa miękka
Liczba stron: 302
Wydawnictwo: UMCS
39,90 29,93

Do koszyka
oszczędzasz: 9,97

Zamów dziś,
książkę wyślemy już 2016-12-05

Koszt dostawy + więcej

Harry Potter i Przeklęte Dziecko. Część I i II
+ =
Cena pakietu:
76,80 50,22
Do koszyka
oszczędzasz: 26,58
+ =
Cena pakietu:
74,80 49,12
Do koszyka
oszczędzasz: 25,68
+ + =
Cena pakietu:
111,70 67,26
Do koszyka
oszczędzasz: 44,44
1/3

 

Technologie informacyjno-komunikacyjne zmieniły dotychczasowe podstawy przewagi konkurencyjnej oparte na rozbudowanych kanałach dystrybucji, wykorzystaniu wiedzy wyspecjalizowanych pośredników rynkowych i dużej liczbie placówek obsługujących finalnego odbiorcę. Technologia i jej wykorzystanie w procesach dystrybucji spowodowała przede wszystkim skrócenie kanałów marketingowych, bliższy kontakt producenta/dostawcy z finalnym nabywcą produktów oraz wzrost roli informacyjnej jako funkcji dystrybucji. Brak barier miejsca i czasu w dostępie do oferty dla masowego klienta unieważnił częściowo podstawowe funkcje kanałów sprzedaży i jednocześnie umożliwił zakup produktu/usługi z dowolnego miejsca i w nieograniczonym czasie.
Niniejsza książka jest efektem pracy w ramach grantu naukowego Narodowego Centrum Nauki nr 2014/13/B/HS4/01612 zatytułowanego "Modelowanie dystrybucji usług w gospodarce sieciowej" - okres jego realizacji to lata 2015-2018. Celem monografii jest identyfikacja czynników determinujących zachowania konsumenta w wyborze kanału dystrybucji na poszczególnych etapach procesu zakupu usługi. W środowisku multikanałowym elementem warunkującym zachowanie konsumenta jest cel kontaktu klienta z usługodawcą - poszukiwanie informacji, zakup. obsługa pozakupowa, rezygnacja.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...