Przedstawiając czytelnikom różne konteksty badań i analiz psychologicznych internetu chcemy pokazać, że jest to zjawisko niejednorodne, a w związku z tym nie ma prostych i jednoznacznych odpowiedzi na pytanie o wpływ internetu na człowieka. Z psychologicznego punktu widzenia wpływ ten zależy bowiem od tego kto, w jakim celu i w jaki sposób z niego korzysta. Autorzy tekstów empirycznych zawartych w tej monografii podkreślają, że konsekwencji korzystania z internetu nie da się opisać w prosty sposób przez odwoływanie się do ilościowych i jakościowych zależności, ale że konieczne jest badanie tych zależności w określonych kontekstach. Z kolei autorzy tekstów teoretycznych przedstawiają złożoność zjawisk związanych z wirtualną aktywnością współczesnego człowieka, zaznaczając konieczność precyzyjnego ich definiowania.
WAM
Psychologiczne konteksty internetu
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-750-5403-3 |
EAN: 9788375054033 |
Liczba stron: 288 |
Format: 15.5x23.0cm |
Cena detaliczna: 39,00 zł |
39,00 zł
Produkt niedostępny
39,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem