W niniejszej publikacji autorzy prezentują, uznany za rewolucyjny, system mobilizowania ludzi do wypracowania misji przedsiębiorstwa. Jest to system zarządzania oparty na całościowym pomiarze zrównoważonych zestawień wskaźników, łączący przyszłe tj. strategiczne cele ze wskaźnikami dotyczącymi bieżących zadań.
W Sears skutecznie wdarażamy zasady strategicznej karty wyników, nadając ostateczny kształt procesowi naszej transformacji. Gorąco popieram pomysły Kaplana i Nortona dotyczące przekazywania wizji i realizacji strategii. Wprowadzając je, nasze przedsiębiorstwo będzie mogło skutecznie wkroczyć na nową drogę rozwoju.
Richard T. Quinn, Wiceprezes ds. Jakości Korporacji Sears, Roebuck & Company
Wydawnictwo Naukowe PWN
Strategiczna karta wyników Jak przełożyć strategię na działanie Norton David P., Robert D. Kaplan
Oprawa miękka |
Wydanie: drugie |
ISBN: 978-83-011-4746-4 |
EAN: 9788301147464 |
Liczba stron: 276 |
Format: 16.5x23.5cm |
Cena detaliczna: 79,00 zł |
66,32 zł
79,00 zł (-16%) - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
79,00 zł (-16%) - cena detaliczna
Dodaj do koszyka
Do koszyka
Kup w pakiecie
Kupuj więcej i oszczędzaj
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem