Pięć najważniejszych pytań


Collins Jim, Drucker Peter F., Hesselbein Fra

Pięć najważniejszych pytań

Oprawa miękka
Liczba stron: 116
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
49,00 39,69

Chciałbyś, aby ta książka była dostępna w sprzedaży? Wpisz swój e-mail, powiadomimy Cię, jeśli będzie znów dostępna.

Powiadom mnie Powiadom mnie

 

Philip Kotler to postać przez wielu menedżerów i marketerów uważana za guru i prekursora nowoczesnego marketingu i zarządzania. To on jako jeden z pierwszych wskazał na konieczność przeniesienia punktu ciężkości komunikacji marketingowej i zarządzania markami z produktu na klienta oraz wyjaśnił, jak to zrobić.

W tej publikacji stara się wraz z innymi autorytetami z dziedziny marketingu i zarządzania odpowiedzieć na 5 najważniejszych pytań dotyczących istoty działania każdej firmy i organizacji: Co jest misją mojej firmy? Kim są nasi klienci? Co cenią nasi klienci? Jakie naprawdę są wyniki naszych działań oraz jak powinien wyglądać plan tych działań?

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...