Kompendium wiedzy o marketingu


Kompendium wiedzy o marketingu

Oprawa miękka
Liczba stron: 358
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
49,00 38,27

Do koszyka
oszczędzasz: 10,73

Zamówienie wyślemy 2017-08-21

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
85,90 58,57
Do koszyka
oszczędzasz: 27,33
+ =
Cena pakietu:
83,90 57,47
Do koszyka
oszczędzasz: 26,43
+ + =
Cena pakietu:
120,80 75,61
Do koszyka
oszczędzasz: 45,19
1/3

 

Podręcznik - leksykon zawiera podstawową wiedzę o marketingu, przedstawioną w jasny i zrozumiały dla każdego czytelnika sposób. Autorzy znakomicie łączą w nim prostotę wykładu z profesjonalną wiedzą. Książka zawiera syntetyczne omówienie takich zagadnień, jak: uwarunkowania działań marketingowych, zachowania nabywców, instrumenty i strategie marketingowe. Zawiera również słowniczek pojęć i indeks rzeczowy. Na marginesach zamieszczono hasła, krótkie definicje i informacje dodatkowe.

Pozycja stanowi znakomitą podstawę do dalszej nauki, osobom niezwiązanym z marketingiem pomaga w zrozumieniu działań marketingowych, może też być znakomitym repetytorium systematyzującym wiedzę przed egzaminami.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...