Marketing usług logistycznych - Joanna Dyczkowska | okładka
Oprawa miękka
Wydanie: pierwsze
ISBN: 978-83-793-0240-6
EAN: 9788379302406
Liczba stron: 192
Format: 16.0x23.0cm
Cena detaliczna: 46,00 zł

46,00 zł

Produkt niedostępny

46,00 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką


Opis

Książka przedstawia aktualny rynek TSL (Transport – Spedycja – Logistyka) i zmiany zachodzące na rynku operatorów logistycznych. Praca pokazuje rynek TSL w dwóch aspektach – pierwszy od strony przedsiębiorstwa TSL, a drugi od strony klienta – zakres obsługi, segmenty oraz jego ocenę działań branży TSL.

Autor dokonał analizy wykorzystania instrumentów marketingu przez przedsiębiorstwa TSL wchodzące w skład kompozycji marketingu mix: produkt, promocja, dystrybucja, cena, personel, proces i jakość świadczenia usług logistycznych. Następnie zaprezentował, na przykładzie największych operatorów logistycznych realizujących usługi w Polsce, Europie i świecie, kreowanie pozytywnego wizerunku głównie poprzez działanie ukierunkowane na ochronę środowiska naturalnego. Podjęta tematyka społecznej odpowiedzialności to nie tylko ekologistyka, ale również programy marketingowe wspierające akcje charytatywne i doskonalenie kompetencji pracowników.

W publikacji opisana została logistyka imprez sportowych realizowanych przez operatorów logistycznych, gdzie łańcuch dostaw jest elementem sprawności organizacji zawodów i dużych imprez sportowych, jak olimpiady. W końcowej części znajduje się analiza porównawcza oferowanych usług i kreowanego wizerunku przedsiębiorstw transportowo-spedycyjno-logistycznych.

Inni klienci sprawdzali również

23,28 zł 27,08 zł (-14%) - najniższa cena 39,00 zł (-40%) - cena detaliczna

26,15 zł 37,90 zł (-31%) - najniższa cena 37,90 zł (-31%) - cena detaliczna

19,89 zł 19,89 zł - najniższa cena 34,90 zł - cena detaliczna

Światło bramki - Michał Okoński | mała okładka
-32 %

Światło bramki

Michał Okoński

6.9 / 10 (63 ocen)

30,59 zł 30,59 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

20,25 zł 7,00 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

24,75 zł 5,00 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

31,50 zł 25,00 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

39,02 zł 40,17 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

27,08 zł 27,08 zł - najniższa cena 42,90 zł - cena detaliczna

Nowość

27,06 zł 35,92 zł (-24%) - najniższa cena 44,90 zł (-39%) - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,86 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

46,38 zł 47,77 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-27 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

28,78 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 36,79 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

35,29 zł 35,29 zł - najniższa cena 44,00 zł - cena detaliczna

37,67 zł 37,67 zł - najniższa cena 52,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem