Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center Ocena i kierunki doskonalenia


Agnieszka Bera

Gospodarowanie potencjałem pracy w contact center Ocena i kierunki doskonalenia

Oprawa miękka
Liczba stron: 226
Wydawnictwo: Rozpisani.pl
65,00 52,91

Do koszyka
oszczędzasz: 12,09

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-18

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
101,90 73,21
Do koszyka
oszczędzasz: 28,69
+ =
Cena pakietu:
99,90 72,11
Do koszyka
oszczędzasz: 27,79
+ + =
Cena pakietu:
136,80 90,25
Do koszyka
oszczędzasz: 46,55
1/3

 

Dotychczasowe doświadczenie autorki stało się inspiracją do podjęcia badań i napisania tejże publikacji, która pokazuje, jak istotny w contact center jest czynnik ludzki oraz jak szeroki wachlarz narzędzi mają do dyspozycji wszyscy zarządzający w tych miejscach pracy - czego nie zawsze mają świadomość.

W publikacji przedstawiono ogólną sytuację rynku contact center w Polsce. Zdefiniowano również główne problemy, z którymi boryka się branża, a następnie przedstawiono rozwiązania owych problemów, które są stosowane w istniejących contact center, i uzupełniono je o propozycje autorskie.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...