Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce


Anna Olejniczyk-Merta

Konsumpcja w innowacyjnej gospodarce

Oprawa miękka
Liczba stron: 234
Wydawnictwo: PWE
59,90 44,98

Do koszyka
oszczędzasz: 14,92

Zamówienie wyślemy 2017-08-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
96,80 65,28
Do koszyka
oszczędzasz: 31,52
+ =
Cena pakietu:
94,80 64,18
Do koszyka
oszczędzasz: 30,62
+ + =
Cena pakietu:
131,70 82,32
Do koszyka
oszczędzasz: 49,38
1/3

 

Książka jest poświęcona aktualnym problemom społeczno-gospodarczym, relatywnie mało zbadanym, koncentrującym się na obustronnych zależnościach pomiędzy rozwojem innowacyjnej gospodarki i konsumpcji. Jej treści tworzą: teoretyczne rozważania na temat innowacyjnej gospodarki konsumpcji (część pierwsza) oraz prezentacja, analiza i ocena wyników badania empirycznego (część druga).

Książka jest skierowana do studentów i wykładowców kierunków ekonomicznych uczelni różnych typów, ale zainteresuje także praktyków menedżerów, specjalistów zajmujących się konsumpcją, rynkiem i marketingiem, a także dyrektorów firm oraz działaczy sfery społeczno-gospodarczej.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...