Od czasów Arystotelesa wiemy, że na każdy akt komunikacyjny składają się co najmniej trzy elementy: nadawca komunikatu, jego odbiorca i sam komunikat, a więc dwoje ludzi i relacja między nimi. Na tej podstawie zbudowano rozmaite modele komunikacyjne, pozwalające nam zrozumieć istotę procesów komunikacyjnych. Współczesny świat, w którym komunikat stał się cenny i jednocześnie bezprecedensowo powszechny, wymaga jednak czegoś więcej niż sama wiedza o komunikowaniu się – wymaga zarządzania tym procesem, czyli brania odpowiedzialności za jego kształt i przyszłość. Brzmi jak misja niemożliwa? Zapewne można tak to postrzegać, aczkolwiek istota ludzka ma to do siebie, że lubi się uczyć i jest w tym niezwykle skuteczna, a więc może się także nauczyć, jak robić rzeczy niemożliwe. Niniejsza książka stanowi zaproszenie do wspólnej nauki, bilet w przyszłość, w której jest miejsce dla człowieka, w przyszłość, którą może stworzyć komunikacja, budowanie więzi i mostów między ludźmi. Czas, by zarządzanie wzięło za to budowanie odpowiedzialność.
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Komunikacja społeczna w zarządzaniu humanistycznym
Oprawa miękka |
Wydanie: pierwsze |
ISBN: 978-83-233-4130-7 |
EAN: 9788323341307 |
Liczba stron: 240 |
Format: 160x230mm |
Cena detaliczna: 39,90 zł |
39,90 zł
Produkt niedostępny
39,90 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką
Powiadom mnie
Powiadom
Opis
Inni klienci sprawdzali również
Inne książki z tej kategorii
Recenzje
Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.
Powiedz, co sądzisz o tej książce
Dodaj recenzję+
Komentarze
Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.
Komentarze nie są potwierdzone zakupem