Gucci. Prawdziwa historia dynastii sukcesu


Patrizia Gucci

Gucci. Prawdziwa historia dynastii sukcesu

Oprawa twarda z obwolutą
Liczba stron: 128
Wydawnictwo: Esteri
44,00 29,30

Do koszyka
oszczędzasz: 14,70

Zamówienie wyślemy 2017-08-18

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
86,90 55,04
Do koszyka
oszczędzasz: 31,86
+ =
Cena pakietu:
78,90 50,24
Do koszyka
oszczędzasz: 28,66
+ =
Cena pakietu:
93,90 56,75
Do koszyka
oszczędzasz: 37,15
+ =
Cena pakietu:
88,90 54,00
Do koszyka
oszczędzasz: 34,90
1/4

 

„Obecnie Gucci to firma międzynarodowa, ale z nami Gucci nie ma już nic wspólnego. Ostatni raz, gdy incognito weszłam do sklepu, nikt mnie nie rozpoznał i rana w moim sercu ponownie się otworzyła. Z tego powodu chcę opowiedzieć i jeszcze raz przeżyć jako świadek historię mojej rodziny…
Jestem dumna z bycia jedną z Guccich, że odziedziczyłam schedę, jakakolwiek jest ona, ludzką, charakteru, stylu oraz kreatywności i pragnę, żeby pamięć o tej wielkiej historii pozostała utrwalona na zawsze”.

Od założenia firmy przez pradziadka Guccio przez historię miłości rodziców Paolo i Yvonne, po długie lata pracy we Florencji i zagranicą, Patrycja Gucci przemierza ścieżkami pamięci historię jednej z dynastii, która odniosła wielki sukces wśród włoskich przedsiębiorców. Wspomnienia osobiste i refleksje łączą się z opowieścią o narodzinach firmy i tworzenia wzorów, z których powstały kultowe przedmioty znane na całym świecie. Nie brakuje bolesnych chwil, takich jak trudne relacje z ojcem Paolo lub tragiczna śmierć kuzyna Maurizia, czy wreszcie nieporozumienia między braćmi oraz między ojcami a synami, które doprowadziły do sprzedaży firmy.
Pierwszy raz ktoś z rodziny Gucci opowiada w pierwszej osobie prawdziwą historię rodziny i stworzenia jednej z najbardziej znanych na świecie marek włoskich, synonimu ponadczasowej elegancji.
Patrycja Gucci, prawnuczka Guccio i córka Paolo, należy do czwartego pokolenia rodu. Rozpoczęła swoją karierę w latach osiemdziesiątych XX wieku, zajmując się międzynarodowymi public relations marki Gucci, a następnie działała jako projektantka. Po opuszczeniu firmy w 1992 roku rozpoczęła swoją własną działalność jako niezależna projektantka mody, dekoratorka wnętrz, pisarka i malarka.
Pisała do czasopisma „Donna Moderna”, mając tam własną rubrykę. Wydała cztery książki: Książeczka o prostocie, Singielka sama, ale nie samotna, Wdzięk, sztuka uwodzenia, Witajcie w waszym domu, przetłumaczone na wiele języków.
Aby podtrzymać rodzinną tradycję, stworzyła linię torebek i dodatków pod marką G Patti Patti.
Patrycja jest członkinią i ambasadorką fundacji „Non Violence Project” promującej pokój na świecie.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...