Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu


Witek-Hajduk Marzanna Katarzyna, Cygler Joann

Relacje między producentami a detalistami Kontekst modeli biznesu

Oprawa miękka
Liczba stron: 242
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
49,00 37,57

Do koszyka
oszczędzasz: 11,43

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-24

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
85,90 57,87
Do koszyka
oszczędzasz: 28,03
+ =
Cena pakietu:
83,90 56,77
Do koszyka
oszczędzasz: 27,13
+ + =
Cena pakietu:
120,80 74,91
Do koszyka
oszczędzasz: 45,89
1/3

 

Główną tezą prezentowanej pracy jest stwierdzenie, że nikogo nie stać na bezwzględną walkę, a współpraca i porozumienie przynoszą korzyści wszystkim partnerom.
Obserwacja sposobów budowania relacji przez przedsiębiorstwa z otoczeniem i poszukiwanie przez nie nowych, często niekonwencjonalnych form współdziałania z różnymi podmiotami nie budzi wątpliwości co do słuszności tej tezy.

Dla sceptyków, których nigdy nie brakuje, powinien to być argument silnie przemawiający za przydatnością proponowanych rozwiązań z zakresu budowania relacji między producentami a detalistami.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...