Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej


Grobelna Aleksandra, Dębski Maciej, Górska-Wa

Marka jako źródło kształtowania konkurencyjności w branży turystycznej

Oprawa miękka
Liczba stron: 242
Wydawnictwo: Difin
50,00 40,37

Do koszyka
oszczędzasz: 9,63

Zamówienie wyślemy najpóźniej 2017-10-23

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
86,90 60,67
Do koszyka
oszczędzasz: 26,23
+ =
Cena pakietu:
84,90 59,57
Do koszyka
oszczędzasz: 25,33
+ + =
Cena pakietu:
121,80 77,71
Do koszyka
oszczędzasz: 44,09
1/3

 

Głównym przesłaniem proponowanej publikacji jest wskazanie roli marki jako źródła budowania konkurencyjności oraz ukazanie powiązań między markami destynacji, produktów i przedsiębiorstw w kontekście marki pracodawcy. Wynika to z faktu, iż wciąż istnieje deficyt opracowań, które traktowałyby problematykę marki kompleksowo, tj. z perspektywy regionu i przedsiębiorstwa, pokazując przy tym występujące między nimi współzależności. Podjęcie tej tematyki, z tak różnych perspektyw, należy uznać za rozwiązanie innowacyjne, skutkujące spojrzeniem wszechstronnym i kompleksowym na czynniki determinujące konkurencyjność na szeroko rozumianym rynku turystycznym. Potrzeba ta wydaje się tym bardziej pilna, że wciąż odczuwane są skutki kryzysu gospodarczego, a dynamika zmian rynkowych kreśli absolutnie nieprzewidywalne scenariusze dla otoczenia w którym funkcjonują obecnie podmioty branży turystycznej.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...