Zarządzanie w sporcie Organizacje ludzie marketing


Zarządzanie w sporcie Organizacje ludzie marketing

Oprawa miękka
Liczba stron: 240
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
39,90 30,08

Do koszyka
oszczędzasz: 9,82

Zamów teraz,
wyślemy jeszcze dziś!

Koszt dostawy + więcej

Pakiety

+ =
Cena pakietu:
74,80 51,02
Do koszyka
oszczędzasz: 23,78
+ =
Cena pakietu:
89,80 57,53
Do koszyka
oszczędzasz: 32,27
+ =
Cena pakietu:
84,80 54,78
Do koszyka
oszczędzasz: 30,02
1/3

 

Współczesny sport jest dzisiaj czymś o wiele więcej niż zwykłą rozrywką czy też rekreacją. To również ogromny biznes albo po prostu sposób na życie. Trudno sobie wyobrazić, aby tak ważna dla człowieka dziedzina życia rozwijała się bez profesjonalnego zarządzania. Organizacje sportowe chcąc rozwijać się w sposób zrównoważony w obszarach celów sportowych, gospodarczych i społecznych zmuszone są poszukiwać nowych rozwiązań, metod oraz technik zarządzania. Ich cele powinny być tak skonfigurowane, aby skutecznie zaspokajać oczekiwania zróżnicowanej, heterogenicznej i często specyficznej grupy interesariuszy.

Recenzje

Dodaj własną recenzję.

Dodaj recenzję

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst poprzez formularz.



Komentarze czytelników

Pozostaw komentarz...