Zarządzanie marketingowe -  | okładka
Oprawa miękka
ISBN: 978-83-255-4391-4
EAN: 9788325543914
Liczba stron: 322
Format: 16.5x24.0cm
Cena detaliczna: 49,00 zł

45,31 zł

37,75 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

49,00 zł - cena detaliczna

Zamówienie wyślemy 2024-04-22
Darmowa dostawa!
Darmowa dostawa!

Kup w pakiecie

Kupuj więcej i oszczędzaj

+
=

50,21 zł

42,65 zł - najniższa cena z 30 dni przed obniżką

58,90 zł - cena detaliczna

Do koszyka

Opis

Publikacja jest zbiorem najważniejszych i najbardziej aktualnych zagadnień z zakresu zarządzania marketingowego. Zawiera nowe spojrzenie na problematykę, zarówno od strony zarządzania, jak i marketingu.

Książka składa się z czterech części.
Podstawy zarządzania marketingowego, w której omówiono miejsce marketingu w naukach o zarządzaniu oraz koncepcję zarządzania marketingowego.
Marketing w przedsiębiorstwie, w której przedstawiono marketing w strukturze organizacyjnej przedsiębiorstwa, misję i planowanie marketingowe, analizę sytuacji marketingowej przedsiębiorstwa na rynku oraz system informacji marketingowej.
Strategie marketingowe, w której scharakteryzowano strategie przedsiębiorstw, a zwłaszcza strategię marketingową, strategie konkurencyjne, strategie personalne, oraz wdrażanie strategii i kontrolę strategiczną.
Marketing w perspektywie, w której wskazano i omówiono nowoczesne trendy w zarządzaniu marketingowym, strategie na rynkach globalnych oraz wykorzystanie Internetu w zarządzaniu marketingowym.

Każdy rozdział kończą pytania problemowe, które mogą być wykorzystane przez wykładowców jako punkt wyjścia do ćwiczeń lub warsztatów.

Opracowanie kierowane jest do:
studentów kierunków ekonomicznych i zarządzania,
nauczycieli akademickich poszukujących nowych narzędzi dydaktycznych,
osób prowadzących szkolenia z zakresu zarządzania marketingowego,
słuchaczy studiów podyplomowych i doktoranckich związanych z marketingiem i zarządzaniem,
menedżerów zarządzających przedsiębiorstwami.

Inni klienci sprawdzali również

9788366436954

Psychopata - Klaudia Muniak | mała okładka
-41 %

Psychopata

Klaudia Muniak

6.6 / 10 (737 ocen)

23,59 zł 23,59 zł - najniższa cena 39,90 zł - cena detaliczna

9788324072927

26,99 zł 26,99 zł - najniższa cena 59,99 zł - cena detaliczna

9788324075225

37,39 zł 37,39 zł - najniższa cena 54,99 zł - cena detaliczna

9788366873391

Filozofia dla zabieganych
 - Jonny Thomson | mała okładka
-28 %

Filozofia dla zabieganych

Jonny Thomson

7.5 / 10 (532 ocen)

32,44 zł 31,80 zł - najniższa cena 44,99 zł - cena detaliczna

9788324077250

47,59 zł 47,59 zł - najniższa cena 69,99 zł - cena detaliczna

9788383210209

35,41 zł 35,41 zł - najniższa cena 59,90 zł - cena detaliczna

9788383104393

Bez hamulców. Ostatnia prosta
 - Aleksandra Pakuła | mała okładka
-30 %

Bez hamulców. Ostatnia prosta

Aleksandra Pakuła

8.7 / 10 (56 ocen)

34,95 zł 34,95 zł - najniższa cena 49,90 zł - cena detaliczna

9788324098026

23,79 zł 23,79 zł - najniższa cena 34,99 zł - cena detaliczna

5414301523918

99,93 zł 103,83 zł - najniższa cena 109,99 zł - cena detaliczna

5903728720029

23,93 zł 24,09 zł - najniższa cena 32,40 zł - cena detaliczna

Inne książki z tej kategorii

9788301137397

Kanały marketingowe - Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W. | mała okładka
-16 %

Kanały marketingowe

Coughlan Anne T., El-Ansary Adel I., Stern Louis W.

87,31 zł 87,31 zł - najniższa cena 104,00 zł - cena detaliczna

9788360528778

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu - Stephane Etrillard | mała okładka
-43 %

30 minut dla efektywnego osobistego marketingu

Stephane Etrillard

5.0 / 10 (3 oceny)

10,89 zł 10,89 zł - najniższa cena 19,00 zł - cena detaliczna

9788376412368

Marketing medialny - Anna Jupowicz-Ginalska | mała okładka

Marketing medialny

Anna Jupowicz-Ginalska

4.5 / 10 (2 oceny)

41,39 zł 41,39 zł - najniższa cena 48,00 zł - cena detaliczna

9788320819571

46,38 zł 46,38 zł - najniższa cena 69,90 zł - cena detaliczna

9788301152963

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788301169671

66,32 zł 66,32 zł - najniższa cena 74,00 zł - cena detaliczna

9788301156145

Zarządzanie i planowanie marketingowe - Andrzej Pomykalski | mała okładka
-16 %

Zarządzanie i planowanie marketingowe

Andrzej Pomykalski

57,93 zł 57,93 zł - najniższa cena 69,00 zł - cena detaliczna

9788373440647

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera - Wojciech  Chmielewski | mała okładka
-20 %

Odnieś sukces w sprzedaży i telemarketingu Podręcznik lidera

Wojciech Chmielewski

2.0 / 10 (1 ocena)

31,40 zł 26,16 zł - najniższa cena 39,30 zł - cena detaliczna

9788301174293

Marketing doświadczeń - Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna | mała okładka
-16 %

Marketing doświadczeń

Agnieszka Kacprzak, Dziewanowska Katarzyna

6.5 / 10 (2 oceny)

49,53 zł 59,00 zł (-16%) - najniższa cena 59,00 zł (-16%) - cena detaliczna

9788379630080

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu - Sylwester Kućmierowski | mała okładka
-27 %

Telefonem w klienta Wstęp do telemarketingu

Sylwester Kućmierowski

10.0 / 10 (1 ocena)

35,91 zł 29,92 zł - najniższa cena 49,00 zł - cena detaliczna

Recenzje

Zapraszamy do napisania własnej recenzji, możesz wysłać do nas tekst przez formularz.

Powiedz, co sądzisz o tej książce

Dodaj recenzję+

Komentarze

Podziel się opinią z innymi czytelnikami i fanami księgarni.

Komentarze nie są potwierdzone zakupem